Mot skolan

Idag fick jag lämna familjen hemma och åka mot skolan. Sitter på tåget nu på väg mot Kalmar. Missade som sagt kursintrot i måndags, hoppas man kan hänga med idag iaf. Travis är inte pigg än, så himla typiskt är det. Jag hoppas verkligen han piggnar till över helgen så vi kan ha inskolning nästa vecka. Är han inte helt sig själv ser jag ingen mening med att försöka ens.

Hade hellre velat va hemma och mysa med min lilla sjukling, men plikten kallar. Ser ut som att denna termin inte har så mycket schemalagt, skönt isåfall. Gör hellre uppgifter hemifrån!


Lilla fisen har gått ner jättemycket i vikt :( skulle åkt på 15månaders besök på BVC imon, men fick ändra det. Kurvan lär peka rakt ner nu.








Kommentarer

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett valfritt paket namnnappar från namnnappen.se så ta en titt vet ja:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/tavling-i-samarbete-med-namnnappense.html#.UQFgZWcypioOm
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
kram


Kom ihåg






Trackback