Frågestund

Jag fick en fråga om jag kunde ha en frågestund här på bloggen. Min första tanke var att det är väl mest för lite mer "kända" bloggar. Alltså sånna som är lite mer aktiva än vad jag är. Jag skriver mest för mig egen skull. Men eftersom ni är ganska många som läser här så tvivlar jag på att alla faktiskt känner mig och har koll på mitt liv. Så visst kan vi köra en frågestund du som undrade :)
 
 
Så fråga på nu i kommentarer så ska jag svara bäst jag kan. Fråga precis vad ni vill :) Det är helt okej att vara anonym!
 
 






Kommentarer

Hur blev du så bra på innebandy? ;D
Finns det något du verkligen hatar? :)

» Tilda

jag undrar över dina framtidsplaner, vart ser du dig själv om 5 år? Vill du gifta dig? När kommer nästa barn och hur många vill du ha?

» Anna

1. Hur funkar det att studera med barn?
2. Varför verkar du så anti mot dagis?
3. Vad tränar du för något? Har sett att du spelar innebandy i alla fall.
4. Är du intresserad av länkbyten på din blogg?
5. Berätta lite om din sambo..

Kul med frågestund:)

Berätta mer om dig själv?
Hur sminkar du dig? Ser längre bak i din blogg att du hade en annan pojkvän innan din nuvarande?


Kom ihåg






Trackback