2013

Bar in Travis till vår säng en stund efter jag skrev inlägget inatt. Då kräktes han två gånger till, sen sov han mellan oss resten av natten. Jag sov nog 1 timme sammanlagt kanske. Travis rullade ner på mig hela tiden och skulle ligga jättenära, vilket var jättemysigt men det resulterade i ingen sömn. Lilla bubben! Sen slog han upp ögonen kvart över 9 och skulle upp och stå direkt haha. Muppunge! Vi gick upp hela familjen och Mattias fick i honom en halv grötportion iallafall. Sen fick han bada väldigt länge och skrubbas hehe. Medans de styrde i badet så städade jag. Bort med alla sängkläder och på med nya, ut och vädra kuddar och täcken, dammsög, fixade gårdagens disk, körde igång tvätt, tvättade av och städade hela toaletten med klorion och bytte handdukar. Så nu är förhoppningsvis denna sjukdom borta! Travis är ändå rätt pigg idag konstigt nog. Lite gnälligt såklart, men det är förståligt. Han fick i sig lite saftsoppa och några tuggor på en banan innan han somnade igen förrut. Hoppas han sover en bra stund nu för det behöver han.
 
Jag tar igen mig på soffan. Tittar på gustav 2 som går på tv4 och kikar runt lite på datan. Hade tänkt att lägga mig och sova, men var för uppe i varv efter all städningen så jag halvligger här och har det gott. Ska nog be Mattias åka iväg och hämta pizza, börjar allt bli lite hungrig. Hoppas ni hade en trevlig kväll igår kära bloggläsare :) Nytt år, nya tag! Har ni några nyårslöften? Jag brukar inte ha några, men för iår har jag bestämt mig för att försöka ta mig mer tid till träning, äta bättre mat, stressa mindre, ta skolan med en nypa salt (så jag inte går i väggen eller liknande över all press:p) och ge mig själv mer egentid så man orkar med vardagen. Jaa det var nog allt. Leva lite mer harmoniskt med andra ord. Ser fram emot sommaren för då ska jag vara mammaledig hela sommaren med Travis, underbart :)
 
 
 






Kommentarer
» Sanna

Stackars liten då. Inget roligt att kräkas :-(

Ullared av alla ställen? Hehe, det var som tusan. Riktigt fin var den iaf!

hoppas han är bra nu... va gullig bild på er tre,,,, ha de så bra på 2013 året kramar.


Kom ihåg






Trackback