Update, nu var det ett tag sen

Oj har visst inte skrivit här sen i tisdags! Fullt upp här hemma. Travis verkar trivas på dagis och det känns jätteskönt att det har gått så bra. Han behöver inte vara där så länge heller och det känns också skönt. Tycker det är viktigt att han får den sociala biten där, men några timmar tycker jag räcker :) När Mattias jobbar förmiddag är han oftast där mellan 10-14, och är ledig fredagen om jag är hemma. När Mattias har sina eftermiddagsveckor, så får han vara där mellan 11-14, eller tills jag kommer hem om jag är iväg i skolan. Även de veckorna är han hemma fredagar eftersom Mattias alltid är ledig då. Tycker de funkar kanonbra! Sen kommer det ju givetvis lite avvikelser ibland, men tycker detta blir en perfekt början. När jag ska ha praktik sen i mars till och med juni börjar jag vid 8, så då kommer han få gå upp och åka dit någon timme tidigare.
 
Igårkväll var vi och spelade bowling med Matilda och Tim. VI har inte setts på evigheter. Varför vet jag inte haha, riktigt dåligt av oss för det är alltid lika kul när man umgås. Nu får det bli skärpning på det och vi får ses oftare :) Vi käkade en pizza innan vi skiljdes åt också. Mamma och mini satt här hemma hos Travis som sov, perfekt.
 
Idag drog vi iväg till Oskarshamn när vi vaknade för att bada lite. Tyckte det var en mysig simhall, det enda som var dåligt var att inte "lilla vattenlandet" var uppvärmt. Det är man bortskämd med att det är i hagadal. Tycker det är väldigt dåligt faktiskt, till och med jag tyckte vattnet var kallt. Travis var jätteblå så vi kunde inte vara där så länge. Vi höll till i bassängen med upphöjningsbarbotten, för den var uppvärmd. Men då kunde han inte springa runt själv vilket han gärna vill så det var synd. Vi satt också i bastun, kul att de hade en gemensam, och sen var vi i bubbelbadet en stund. Det gillade Travis, varmt och skönt :) Resten av dagen har vi lekt och slappat. Nu blir det lördagsmys framför melodifestivalen med chips och dipp!
 
 
Såhär gött som på bilden nedan somnade Travis i bilen på vägen hem från badet. Utan napp också hehe. Helt slut med andra ord. Bar in honom från bilen när vi kom hem, han vaknade till när vi klädde av honom, men sen somnade han i sin säng en stund till.
 
 
 






Kommentarer

Åååh, vilken mysig blogg! :D
Vill du göra ett bloglovinbyte med mig?
Förlåt om du inte vill ha dessa kommentarer :)


Kom ihåg






Trackback