Tatueringdags igen

Hann inte skriva här igår. Umgicks med Travis hela förmiddagen innan jag åkte iväg på match. Jennifer kom även hit och klippte oss lite :) Drog till Västervik vid tvåtiden och vi förlorade med 8-1. Bättre än 10-1 som resultatet blev sist iallafall! De leder ju trots allt serien och vi ligger sist ;) Fick sätta dit ett mål, var ett tag sen nu. Har blivit noll för oss de senaste matcherna, skönt att kunna spräcka det. Var rätt snyggt på ett frislag faktiskt! Käkade på mcdonalds efteråt, och åkte hem i snökaoset. Gick inte skynda sig hem, men jag hann hem och lägga Travis själv :) Han orkade visst vara uppe till 8, så det blev jag glad för. När jag lagt honom styrde jag upp hemmet, disk, tvätt osv. Mycket plock när man har barn har jag märkt hehe.
 
Tillsist hamnade jag i tvsoffan och tittade på inspelningen av melodifestivalen samtidigt som jag satt vid datorn och försökte bestämma min tatuering jag ska göra imon till 100 %. Men är inte det än tyvärr, är stilen på texten jag inte hittar. Vet precis i huvudet hur det ska se ut, men hittar inte en sådan någonstans. Får hoppas Jimi kan hjälpa mig med det imon :) Längtar, är så jäkla kul med tatueringar :D
 
Så imon blir det att leka massor med Travis innan han åker till dagis. Pluuuuugga medans han är där. Hämta hem honom, lämna honom hos mamma ett par timmar för att åka och tatuera sig. Hem och hämta honom, äta mat och tillsist åka och träna :) Mattias jobbar ju kväll, så hoppas någon kan sitta här imon medans han sover så jag kan träna. Vet inte när jag var på en innebandyträning sist nu eftersom de varit så mycket sjukdomar hos oss.
 
 
En nyklippt liten snygging :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback