Träning träning

Godkväll på er!
 
Det är dålig uppdatering här jag vet. Jag försöker verkligen att njuta till fullo av mina sista lediga dagar tillsammans med lilleman :) Idag har vi varit i Hultsfred och lekt med Elina och barnen, jättetrevligt. Det får bli fler gånger! När Mattias kom hem drog jag och tränade med Michaela. Passar på så mycket möjligt eftersom jag troligtvis inte kommer att förlänga mitt gymkort när det går ut i oktober. Kommer inte ha tiden att ligga och åka de där 4 milen nästan fram och tillbaka. Tråkigt, men så är det! Är ju innebandy som gäller nu i höst och vinter. Jag har önskat mig ett eget hemmagym när jag fyller år däremot haha. Har letat upp och satt ihop saker jag vill ha, och summan slutade på ungefär 2500. Inte så farligt för allt det faktiskt. Då är det en bänk med ställning till en skivstång, skivstångsset med vikter, två hantlar med olika vikter, en stångcurl, en pullup-stång, handtag till push-ups och en matta :) Så jag hoppas jag får pengar till de så jag kan köpa allt, och ha ute i gäststugan så jäklar blir det träning därute när Travv sover. Skulle behöva en crosstrainer också, så om någon har en att sälja till ett bra pris hojta vetja :)
 
Annars händer det inte så mycket. Ringde dagis idag, och Travis ska komma torsdag och fredag nästa vecka mellan 9-12 och leka lite med barnen. Veckan efter det kör vi på några timmar extra, sen börjar han ordentlig måndagen efter det. Det blir nog bra det :) Hoppas han kommer tycka det är roligt igen, orkar inte med några tårar, inte bra för mig hehe. Nu har jag smällt i mig lite kvarg och två äggmackor, gott gott. Blir sängen tidigt ikväll, kommer aldrig vänja mig vid Mattias klocka som ringer 4.50... Snark!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback