Dop

I torsdags drog jag iväg till Sandra i Kalmar för lite kvalitetstid :) Vi grillade och åt gott, tittade på film och hade det allmänt trevligt :) Sov kvar där och igår drog vi in till stan och kikade runt i affärerna, åt lunch och avslutade med en fika innan jag drog mig hemåt igen. Alltid lika trevligt att få komma iväg och umgås.

När jag kom hem hade killarna gjort tacos som vi käkade. Läggdags för Travis strax därefter och vi bänkade oss på soffan framför en film :) Idag har vi varit iväg på dop. Mattias kusin Therese har haft dop för dottern Matilda. Väldigt fint :) Nu är vi påväg hemåt. Har ca 25 mil enkel resa så tar en stund till innan vi är hemma. Ska se om vi kan få tag på någonstans där det går att se gpt, Mattias glömde spela in ;) Annars blir det lugnt ikväll.

Imorgon ska vi göra en sak vi skjutit på forever, städa min bil. Så jäkla välbehövligt. Nu får det fasiken inte regna imon för den måste bli städad :p Travis morfar kommer också och hälsar på efter 2 veckors semester på gran canaria. Så Travis blir nog glad :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback