Bilder från dopet

 
Jag är inte världens bästa fotograf, men lite bilder blev det i alla fall. Skulle verkligen vilja lära mig mer om det här med att fotografera, men tiden finns inte till :) Jag låter kameran göra det mesta jobbet hehe, enklast så. Idag har jag och Travis ordnat upp lite i köksskåpen här hemma, vi har inte så många så man får verkligen organisera bra i de som finns. Jag saknar ett skafferi något enormt. Men har lite planer på hur vi ska fixa iordning lite bättre :) Sen har vi varit ute hela förmiddagen. Tog en promenad till lekparken, och sen gick vi vidare till min mormor och morfar. Där bjöds vi på fika, sen fortsatte vi promenaden till affären för att köpa lite bröd och posta ett brev. Eftersom jag studerar har jag ingen "inkomst" på papper, så Travis kostnad för dagis baseras bara på Mattias lön. Men eftersom jag har sommarjobbat och varit mammaledig i sommar har jag helt plötsligt en inkomst och måste redovisa den, och då kommer vi antagligen få betala lite mer för dagis ett tag. Lite kul eftersom vi har inte haft Travis på dagis på hela sommaren, men ändå måste man betala mer för platsen ;)
 
Det börjar bli nedräkning för dagisstart. På torsdag och fredag ska han gå mellan 9-12, så han får leka lite bara. Sen nästa vecka kör vi på med lite fler timmar, typ 9-14 i tre dagar så jag kan skriva klart min jädra uppsats som ännu inte lyser grönt på ladok. Måndagen efter det blir det på riktigt för honom :) Jag har ändå en positiv känsla inför det, han har det väldigt bra på förskolan det vet jag. Säger ni förresten dagis eller förskola? Jag säger nog dagis av gammal vana, det är enklast för Travis att säga dagis också därför blir det lätt så.
 
 






Kommentarer

men asså hur snygg är inte travis?!

Svar: haha ja han är allt en liten cooling ;)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback