Snart helg

Nä inte mycket sömn inatt heller. Trött är jag... Går i min egna lilla dimma. Kort dag idag iallafall så det var skönt. När jag kom hem tog jag med mig Travis ut på en promenad. Kände att vi båda behövde lite frisk luft. Lagade köttfärssås och spagetti när vi kom hem. Grillade även lite majskolvar i ugnen. Travis åt en halv majskolv och två stora portioner mat. De borde betyda att han är frisk :) Feberfri har han ju varit i två dagar nu så nu borde det snart vända tycker jag.

Jag har varit och kört ett benpass på gymmet ikväll. Kommer garanterat kännas imon, gött. Tog en lång dusch efteråt, det behövdes idag för att varva ner. Har stoppat i mig lite mat och nu får det strax bli sängen. Tuff dag väntar imon med praktik till 3, sen börjar jag jobba kvart över tre till nio. Hinner med andra ord inte se bubbis imon :/








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback