Fredag imon

Hello guys!

En liten update. Travis har somnat för 3e natten i rad ikväll utan några protester. Han är så duuuuuktig! Kan man vara stoltare. Mammas stora kille :) Går bra på dagis också när de ska sova middag. De delar ju ut napparna då och alla utan han får, men de går bra som tur är :) Så glad jag blir att det gick bra tillslut. Idag är det en vecka sen vi tog bort den.

Hann inte skriva igår, men händer inte så mycket mer än praktik om dagarna :) Ikväll har vi varit och kört gym Michaela och jag. Gött! Mina kära grabbar duschade upp allt vatten så jag fick duscha iskallt när jag kom hem. Gud va skönt! Fy bubblan, sitter här som en isbit fortfarande. Tror till och med det är balsam kvar i håret. Ny beredare eller något måste införskaffas.

Sitter framför tvn och dricker smoothie nu. Skönt med fredag imon!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback