Sjuk!

Vaknade upp med en förkyldning och halsont. Great! Tvingade iväg mig själv till skolan ändå eftersom det var en heldag. Huvudvärken och feber letade sig på under dagen med. En del svårt att koncentrera sig om man säger så.

När jag kom hem åt vi kycklingsallad sen har jag umgåtts med Travis. Jobbigt när man mår piss, men jag vill ju såklart leka med honom. Han blir jätteglad när jag kommer hem och jag får alltid en kram, det värmer mammahjärtat :) Min lilla buse! Vi låg och myste i hans tält innan sovdags, underbaraste som finns. Tar tillvara på varje stund jag får med honom.

Han har bara sovit 1 gång idag också, så vid kvart i åtta somnade han på stört. Så skönt! Jag har ätit choklad, druckit tee och tittat på 16 and pregnant. Hoppas verkligen att detta släpper. Ska ta mig en tablett och lägga mig snart. Feting sovmorgon väntar imon så jag blir frisk :)


https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/377113/images/2012/pic_505781a09606ee6d4f7ada72.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/377113/images/2012/pic_505781bbddf2b31579000799.jpg" class="image">







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback