Svar till J


Postat av: j
Åt inte han bara er lagade mat? Har för mig du skrev det tidigare..
2012-10-03 @ 00:39:12

Svar: Jajemen du har så rätt. Vanligtvis äter han 2 lagade mål om dagen :) Du ser det inte på bilden, men det är mestadels smoothies, mellanmål och fruktpuré som står där inne. Men vi har självklart ett par burkar med mat också. Smidigt om man åker iväg eller om vi tex äter pizza någon dag som han inte kan äta. Då får han burkmat. Favoriterna är lax med potatismos och makaronigryta :) Köper mest nestles mat, de duger jättebra!


Ingen bra dag idag. Vet inte vad det är med mig, är bara så trött hela tiden. Har knappt orkat plugga och nu är snart lördagen här. Det stämmer fasiken att när man blir äldre har man svårare att lära sig nya saker. Vet inte hur jag ska printa in 14 kapitel i huvudet. Någon som har tips?? Vet verkligen inte hur jag ska lära mig det. Nä fy känner mig bara nere... Ingen rolig känsla i magen.








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback