Stressad

Hm vad gjorde jag igår? Ingenting haha. Jo vi var på innebandy. Gick bra med Travis så det var skönt. Har inte haft med honom sen han var liten och typ sov halva tiden. Fattar inte varför dom ska blåsa så högt i pipan bara. Onödigt för de som spelar hör liksom ändå. Sen tryckte jag i mig en kebabtallrik och Mattias en pizza :) Premiär av teen mom 3 fick avsluta söndagskvällen.

Sov nog typ 2 timmar inatt. Har alltid världens söndagsångest. La oss sent, vred och vände på mig sen var det så varmt inatt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men det var bara upp och hoppa 5.47. Skolan gick snabbt, värre när jag kom hem. Har tusen saker att göra. Blir hyperstressad när jag känner att jag inte hinner. Fick hoppa träningen ikväll pga av det, och det suger. Är de 3 timmarna i veckan som är roliga och de ska man få ställa in för skolan tar för mycket tid :/








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback