Söndag

Har haft lite kalas idag också. Sen la Travis men han sov bara 1 och en halv timme idag. Han har hållt igång ändå minsann, vi har lekt hela dagen är helt slut nu hehe. Vi har bygg torn, kört med bilarna, lagt i klossar och myst i tältet. Sen är Travis en väldigt bra hjälpreda och "hjälper" mig gärna att till exempel tvätta. När det är dags att hänga den hjälper han  mer än gärna till (läs slänger ut all tvätt på golvet). Ser skitnöjd ut precis som han varit duktig haha. Ikväll var han väldigt mysig när vi låg på soffan. Skulle vara nära hela tiden och gosa med kinden mot min, och pussa lite varstans på mig. Inte mig emot, är världens mysigaste blöta pussar man får :)
 
Nu sover han såklart och vi har ätit en äppelpaj om jag slängde ihop till solsidan. Mattias sitter vid ena datorn och jag vid den andra. Sociala familjen! Har gjort iordning inför morgondagen då jag går en heldag i skolan. Vilket betyder att jag hinner se Travis i knappt en timme imorgon. Det är därför vi har varit som klistermärken på varandra idag hela dagen hehe. Som tur är har jag självstudier på tisdag så jag får pussa lite på honom innan det är dags att plugga.
 
 
Dagens söndagsmiddag blev klyftpotatis med vitlök, baconlindad kycklingfile, ungsbakade pestotomater och beasås. Mycket gott :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback