Färgning av hår och funderingar över kalas

Har som sagt varit och färgat håret idag. Blev kanoners :) Lite mörkare och fräscht med nyfärgat hår. Färgade även ögonfransar och bryn. Gjorde först brynen ljusbruna, tyckte de blev lite ljusa så drog på mörkbrunt och nu jäklar är de bruna hahha. Har inte riktigt vant mig vid det än.
 
Tog med varsin pizza hem till mig och Mattias eftersom det tog en stund. Hann bli så hungrig så kände inte för att komma hem och ställa mig och laga mat. Blir bara lugnt framför tvn ikväll. Match mot Vetlanda står på schemat imorgon. Vi saknar 3 spelare imorgon så det lär bli jobbigt och framförallt tufft! Imorgon är Travis med i tidningen också eftersom han fyller 1 år på onsdag :) Måste åka och köpa den imorgonbitti så den inte tar slut.
 
Sitter och funderar lite på vad jag ska bjuda på på Travis kalas. Var först inne på minipajer, minipizza och tortillastubbar. Alltså lite plockmat. Men börjar ångra mig för jag har verkligen ingen tid denna vecka att stå med saker. Det är skola, plugg, plugg, träning och match! Kommer hem vid kvart över 5 på fredag och samlingen är vid 6. Så hinner liksom inte förbereda så mycket. Hmmm tål att tänkas på. Har iallafall tänkt att beställa tårta och sen göra cake pops :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback