BVC och plättar

Har legat på soffan och halvsovit/sovit i 3 timmar idag. Vad är det med mig? Inte kul att må såhär. Om de fortsätter får jag boka tid hos läkaren :/

Har pluggat.... Hm lite. Har bara mig själv att skylla, men det är något som inte står helt rätt till i kroppen så jag orkar verkligen inte. Tänker varje kväll när jag lägger mig att imon ska jag plugga massor! Men så vaknar jag och mår likadant. Imon är sista dagen. En dag man egentligen redan ska kunna allt, men de kommer bli sista minuten haffs för mig. Får hoppas jag mår bättre och kan plugga till omtentan istället.

Har iaf hämtat ut och delat upp alla partylite ljus sen partyt jag hade här hemma. Kände mig lite tvungen till de för de handlar ju inte bara om mina saker :) Nu är det gjort iaf! Spenderade sedan kvällen med hjärtat på soffan och så åt vi plättor med nutella :) Till och med Mattias som fixade iordning och bjöd mig på det :)


Just det vi vägde Travis på BVC imorse. Nu väger han 8,4 kg och är 74 cm lång :) Han har alltså gått upp 500 g på en månad. Stora killen nu, och kurvan pekar uppåt igen. Kanon! Nästa tid är om 3 veckor och då är det dags för 1års sprutan!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback