Welcome to my life

Okej nu ska jag gnälla lite haha, är så sjukt trött idag. Först min vanliga söndagsångest som gör att jag somnar så sent, sen vet jag inte vad det var med Travis inatt. Han vaknade flera gånger och var ledsen, hann inte somna om mellan gångerna ibland. När klockan ringde halv 6 så orkade jag inte öppna ögonen på tio minuter. Tog tjugo minuter att ta på mig kläderna tror jag, sen satt jag och glodde i väggen. Drog på mig lite mascara och satte upp håret i en toffs och gick till bussen. Kallt, mörkt och jäkligt! Sen såg resten av dagen ut såhär:
 
08.45 Framme vid stationen, går till skolan i kylan. Kalmar är inte nådigt vintertid alltså!
09.00 Framme vid skolan, lägger in matlåda och äter frukost. Läser i en av mina böcker.
10-12 Föreläsning om grammatik. Kämpar med att hålla ögonen öppna.
12-13 Lunch. Trycker i mig världens största chokladboll för att få en sockerkick.
13-15 Föreläsning om essay, försöker koncentrera mig men tankarna är inte där de ska.
15-16 Grupparbete, kaffe i stora lass
16.40 Åker hemåt, stressläser min bok för att hinna läsa ut den, men det gjorde jag inte ändå hehe
18.30 Äntligen hemma, Mattias åker och tränar, jag försöker äta med Travis hängandes i byxbenen, plockar upp väskan, leker med Travis, godnattsaga, pyjamas, välling, pluggar, sätter mig vid datorn, och jaaaa nu ska jag fasiken gå och lägga mig haha.
 
Det är nonstop. Det ska bli så skönt med hemmastudier imon, men Mattias har tydligen beställt sovmorgon imon så det är väl bara upp och hoppa.
 
 
 
Mindre än en månad kvar till julafton redan, herregud :) Detta är en bild från förra julafton..






Kommentarer
» Elina

Nej vi får ta och träffas snart ju, så barnen också får leka:-)

Tack så jätte mycket!!!:) Kram

Svar: Ja det vore jättetrevligt :) Absolut! Kramar
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback