Travis kalas

 
 
 
När jag hade skrivit föregående inlägg och Travis vaknade så vaknade han upp het som en kamin. Det var alltså inte bara klockomställningen som ställde till det utan det var feber som var på g under morgonen. Han var så ynklig hela fredagen, bara låg hela tiden. Har aldrig sett honom så förr. Var iallafall iväg och spelade match på kvällen. Fick sätta en straff, det kändes gutt ;)
 
Igår var det dags för Travis kalas. Han var lite piggare, men inte helt 100. Men vi fick köra på kalas ändå. Han verkade nöjd över paketen och han var på gott humör under kalaset iallafall. Tårta var smaskens det, men svårt att få in i munnen. Han ville inte äta med händerna haha, någon som är lite pedant? Blev en lyckad dag iallafall. Mot kvällen blev han lite ynklig igen och vi låg på soffan och myste och tittade på Shrek. Natten däremot var värre. Han vaknade nog 15 gånger minst och var jätteledsen. Tempen visade över 40 grader och det kändes på honom kan jag lova. Blev inte mycket sömn för någon i familjen denna natt.
 
Imorse när han vaknade bar jag över honom till vår säng och han bara låg. Erbjöd honom vatten men det ville han inte. Försökte gå upp och ge han frukost, men inte han bara grät. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen för han fick inte i sig något under halva dagen. Han somnade tillslut vid 1 och sov till 5. Då var feber borta och han var lite piggare igen. Får hoppas det gått över nu så alla får sova inatt :) Medans han sov var jag på babyshower hos Vv som var för Maria. Trevligt allt umgås och fika lite :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback