Studying

Igår = plugg, styrketräning och innebandy.

Idag = PLUGG!

Jättekul va hehe. Fast jag har inte hunnit med så mycket pluggande som jag egentligen vill. Mattias var borta och drog ut en visdomstand hela förmiddagen så då var jag tvungen att ha Travis. Han kom hem lagom till det var sovdags för Travis, och mådde skit. Så han somnade på soffan medans jag pluggade. Sen vaknade Travis och Mattias orkade inte ha honom så jag fick leka med honom tills Jennifer kom hem från skolan vid 4. Då åkte han dit och lekte resten av kvällen. Jag skulle plugga då och visst lite pluggade jag, men det är så mycket att ta in så man kan inte sitta och mala hela tiden. Passade på att förbereda inför skolan imon, städa upp och diska. Sen åkte jag och handlade och hämtade upp skitungen igen. Han badade och somnade gott i sin säng.

Jag har ätit mackor med julskinka och senap och julmust till det. Supergott :) Ska gå igenom lite anteckningar igen och sen kolla på tv en stund innan sängdags. Heldag i skolan imon! Travis ska även han till Kalmar imon med sin mormor och mini. De ska på utvecklingssamtal med Jennifer och shoppa :) Sen ska jag åka med dom hem, han lär väl undra över det haha.











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback