Ny vecka

Ödslat en hel söndag på jäkla skit känns det som. Tråkigt när det aldrig går våran väg i innebandyn, varken med mål eller med domare. Idag var det domare. Har spelat sen jag var 13 år, men aldrig varit med om något liknanade än det som hände idag. Förstår inte hur man kan döma så uppenbart dålig så det blir pinsamt. Jag skrattade bara åt det tillslut... Vad ska man göra liksom. En spelar i bortalaget snubblar, ja men då visar vi ut en i vårat lag? Rimligt? Inte någonstans. Aja så är det, hoppas på bättre energi på onsdag då vi möter Nässjö uppe i hagadal :)
 
När jag kom hem var det bara att mysa järnet med Travis innan han skulle sova. Sen var det baddags för honom och så hjälpte han mig att städa sitt rum innan det var dags för sängen. Efter det var det bara att sätta sig och förbereda sig inför en heldag i skolan imorgon. Två föreläsningar och grupparbete gör att jag kommer hem jättesent och därmed missar träningen. Längtar verkligen till ett par lediga dagar vid jul!!! Så värd det.
 
 
Den där lilla tungan alltså haha! Och Mattias har snott mina hello kitty strumpor ser jag, manligt? :P
 






Kommentarer

Det gäller att ha tungan rätt i mun! Du ä för go Travis! Kram


Kom ihåg






Trackback