Fredag, men ingen lugn helg

God kväll på er!
 
Travis vaknade givetvis imorse när jag gick upp. Fan vad irriterad jag blir varenda gång. Jag gick och stoppade om honom och gick ut igen. Men Travis är inte dum inte, han såg väl att jag gick ut i "fel" dörr vilket betyder att jag inte går och lägger mig igen, och blev ledsen för han visste att jag skulle åka. Fick stå och smeka honom i pannan och i huvudet och tillslut somnade han om. Fick stressa för att hinna klart och åka med bussen.
 
Väl framme i Kalmar körde jag på grupparbete. Skönt gäng i gruppen så det går bra! Vi drog och käkade på subway när vi var klara och sen körde vi på ett seminare om shortstories. Var lite koncentrerad i början när det handlade om vår, men sen när vi började prata om den andra historien satt jag bara och väntade på att klockan skulle slå tre. Då skulle nämligen mamma och dom hämta upp mig och de hade ju Travis med sig :) Hann pussa på honom några minuter sen tog jag honom i handen, smekte honom i pannan och då däckade han. Han hade inte sovit något under dagen eftersom det var så mycket att titta på så han var trött såklart.
 
Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Ätit lite god mat och bara varit. Skönt det! Ögonen börjar bli trötta så ska dra mig till sängen snart. Plugg väntar hela helgen så =/ Förresten så längtar jag som bara den tills i slutet av december då vi ska slå upp väggen i vårt vardagrum in mot vårt sovrum så vi får en egen dörr. Det kommer inte bli så snyggt eftersom vi inte planerat efter det från början, men det skiter jag i. Det ska bli så skönt att få "tillgång" till sitt eget sovrum även fast Travis sover, och framförallt slippa störa honom! Det är det värsta. Jag kan ta att jag behöver lägga fram kläder osv innan han somnar, men att behöva störa honom i sin sömn är inte kul. Förstår inte hur de som bodde här innan tänkte när de byggde. För vårt sovrum och vardagsrum är ett utbygge som gjordes för inte så många år sedan, men ändå byggde de så man behöver gå igenom ett sovrum för att komma till ett annat. Idiotiskt enligt mig!
 
 
En sockersöt och nyvaken Travis, och inte en så lika snygg nyvaken mamma haha :)
 






Kommentarer

gullig är han mysigt ser de ut ha de bra ,,,,kram


Kom ihåg






Trackback