Ena dagen av fältstudien

Idag har det varit en väldigt bra dag. Jag älskar verkligen att vara på vfu. Även om det bara är för 2 dagar detta halvår så ger det mig ny energi. Det är detta jag vill, och vfun får mig att längta ännu mer tills jag är eximerad och äntligen får börja jobba med det jag utbildat mig till. Kunde inte ha hamnat på ett bättre ställe tror jag, detta kommer bli kanonbra i vår. Är så kul när man känner att man trivs och kommer få ut något att det. Sista dagen imon och då ska jag njuta :) Har en trevlig och duktig handledare med så det kan inte bli bättre. Inte van vid de långa dagarna som de har mellan 9-16.20 dock. Så länge är ju aldrig vi på plats i skolan hehe, men skönt med sovmorgon.
 
När jag kom hem hade Mattias gjort jättegod mat. Någon thaigryta med torsk och nudlar och broccoli till, supergott! Har såklart lekt med Travis ikväll som vanligt. Vi tog en liten promenad ute i kylan också. Kul att han gillar att åka vagnen. Just nu står den inne i hallen och han brukar krypa dit och försöka häva sig upp i den haha. Ikväll har vi badat också och nu är jag bänkad framför tvn. Hela Sverige bakar står på. Är inne i någon matperiod just nu... Har tryckt i mig två mackor, 2 clementiner och choklad till en kopp te. Är fortfarande hungrig ändå haha, herregud!
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback