Effektiv söndag

Idag har jag hunnit med mycket. Dagen började med frukost för mig och Travisen. Sen plockade vi disk och lite. Efter det kom Jennifer hit och klippte mig, sen kom pappa hit och lekte med Travis en stund. Sen somnade Travis i två timmar. Under tiden bakade jag cupcakes, betalade räkningar, tränade och duschade. Klockan 3 kom det fikabesök, och Travis fick leka av sig lite. Plockade och styrde när de åkt hem, sen gjorde vi tacos. Så jäkla gott! Satt perfekt i magen när man var så hungrig.
 
På kvällskvisten har vi lekt med Travis, sen har han badat. Vatten över hela badrummet som vanligt när vår lilla fisk är i farten haha. Men men det är bara att torka upp efter honom. Idag somnade han kvart i 8, då poppade vi lite popcorn och tittade på solsidan. Jag tittade vidare på teen mom och Mattias satte sig vid datorn. Nu är det slut och jag hamnade här. Imorgon har jag självstudier och då tänkte jag passa på att åka till öppna förskolan med Travis. Har inte haft det någon måndag innan så har inte kunnat gått dit, men imorgon äntligen. Han uppskattar det mycket mer nu när han är äldre och förstår sångstunden osv. Bra övning inför dagis också :) Sen ska jag plugga resten av dagen för att avsluta den med innebandy!
 
 
 






Kommentarer

tack för en trevlig dag hos er roligt med barnen att leka med dom...gott till kaffet va det ..


Kom ihåg






Trackback