Lika som bär

I förmiddags var vi på öppna förskolan som vanligt. Idag var det sista gången, det är avslutning på söndag. Kommer kännas lite tomt, men jag lär ha fullt upp ändå. Kan hoppas på att man får ett bra schema i höst så kanske man kan gå någon måndag med honom, det vore kul när han är lite större också.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag, väldigt skönt faktiskt. Jag har inte varit på humör för att göra något speciellt, så vi har lekt här hemma bara. Travis har varit på bra humör hela dagen och nu har han somnat utan protest i sitt rum. Gud vad skönt det är att han gör de. Imorse åt han inte förrens halv 9 heller. Är glad över att jag bara bestämde mig en dag när han var mindre att nää nu behöver han ingen mat på natten, sen slutade jag med det och han var med på noterna. Min lilla fina kille, får ett leénde på läpparna så fort jag tänker på honom. Går inte att förklara kärleken till sitt barn.




Första bilden är på Mattias när han var liten, sen Travis då och tillsist jag. Tror det är ungefär i samma ålder på oss alla. Han är minsann en blandning av oss. Han har min haka, näsa och ögon iallafall. Men sen är han så väldigt lik Mattias i vissa lägen, mer i verkligheten är på kort faktiskt.













Kommentarer

på dom där bilderna på er så är han lik båda två :) så söt så :)


Kom ihåg






Trackback