En förmiddag på konsum

Idag har vi en 7månaderskille här hemma, och han har varit på bra humör hela dagen det är alltid kul. Vi var på konsum i förmiddags och kikade lite. Åt även lunch där och Travis sov i vagnen så länge. Jag hade fällt ner så han låg i liggade läge. Helt plötsligt när vi satt och åt kom det upp ett huvud. Då hade ungen satt sig upp själv haha. Blev lite förvånad.

Nu är det bara 2 veckor kvar till öppningen av konsum och då ska jag jobba. Ska bli skitkul. Måste nog dit nästa vecka och friska upp minnet lite så det flyter på ordentligt. Lär bli en hel del folk den dagen kan jag tänka mig.

Kvällen har spenderats hos mamma. Fick även mat där när jag är ensam hemma. Skönt som vanligt! Travis är nybadad och sover sen en halvtimme tillbaka. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, är bara skit på tvn på torsdagar. Mattias kommer hem inatt iallafall. Får se om jag är vaken då :)




Har du varit såhär liten min lilla knubbis :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback