7140 gram

Eftersom internet inte vill samarbeta med mig ikväll så får det bli en mobilblogg igen. Besöket på bvc gick bra och nu väger Travis 7140 gram och är 68 cm lång. Misstänkte att det var över 7kilo strecket iallafall.

Idag har det tydligen varit värmerekord i Målilla på 22 grader. Min termometer visade mer än så. Skönt har det varit! Solen tar direkt man sätter sig ju. Satt ute i 40 min medans Travis sov klart och ena armen blev helt röd. Måste köpa solkräm!

Annars har jag varit på powermixen ikväll. Mattias är påväg hem från Malmö nu så han kommer väl någongång inatt. Hade tänkt att lägga mig i sängen med datan och kolla lite serier innan sängdags, men icke. Telia suger!!







Kommentarer

haha herre min get... de är sån skillnad på våra söner.. Alfons vägde 7,7kg för 2v sen.... så han är nog på 8kg strecket nu.. 66 lång..


Kom ihåg






Trackback