Striped

Är hemkommen efter ett svettigt trxpass. Träningsvärk deluxe imon, jo man tackar! Men det är riktigt kul när man får jobba med sin egen kroppsvikt. Träningen blir mycket bättre då tycker jag. Nu blir det soffläge och invänta greys och bb. Köpte även med en subwaybaguett hem från Västervik som Mattias och jag ska trycka i oss när han kommer hem från sin träning. Mmmmmm, det är så jäkla gott och speciellt med sweet onion sås på. Det vattnas tillochmed i munnen när jag skriver detta hehe.

Btw nu är det riktigt illa med mitt håravfall. Är uppriktigt sagt rädd. Hårfästet har blivit så himla mycket högre än vad det var innan. Jag kan dra bort tussar från håret, och då menar jag verkligen tussar. Har inget hår kvar snart, hade knappt något innan heller ju. Har köpt vitaminer, men det hjälper inte det minsta mot det. Hoppas verkligen de växer tillbaka sen när man slutar amma. Ska inte göra det länge till, en månad till har jag tänkt sen är det slut på att. Någon som har något tips på vad man ska göra med håret, eller är det bara såhär det är helt enkelt?





Travis med hans nya "mobil" som han fick idag hehe. Han fick även en jeansjacka, en mössa och lite andra leksaker. Köpte en uppblåsbar stol som han kan sitta i när han badar i sommar också :)









Kommentarer

Tydligen tappat man inget hår när man är gravid så det är de håret man tappar nu. :/ men va vet jag,

Jag tappar också hur mycket som helst just nu. Stora tovor.

» Malin

Jag tappar också massa med hår, kan också dra stora ut stora nävar med hår så fort jag pillar i det! Vad jag förstått på min frisör så finns det inget att göra, man blir som en risbuske i håret, däremot ska man undvika att färga och slinga håret, det sliter på det ännu mer.. Speciellt om man har blekmedel i!


Kom ihåg






Trackback