Storhandling

Låg ett paket här hemma igår när jag kom hem från jobbet. Travis hade fått lite kläder av sin mormor. Var storlek 74 på jeansen, men de såg ut som till en 2åring typ haha.
 
Idag har jag kört på jobb mellan 10-15. Lite lagom sådär! När jag kom hem stack vi och storhandlade lite så nu är kyl och frys fulla igen, mycket skönt! Travis tycker det är skitkul att handla. Drar ner grejer och ska vara med och hålla i allt haha. Gjorde lite tacos ikväll sen stack Mattias till Hultsfred en sväng. Då tog jag en skön kvällspromenad med skitungen. Badade och nattade han när vi var hemma från promenaden. Var länge sen jag fick bada och natta honom nu så det var mysigt :)
 
Nu har jag själv duschat och bänkat mig framför tvn. Imorgon väntar jobb mellan 9.30-21.00 så det är väl bäst att lägga sig i tid ikväll så man orkar med dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer
» elina

Men så söt han är!!!!:)

Svar: Haha visst är han :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback