Joggingrunda

Har varit och sprungit elljusspåret ikväll. Halvvägs trodde jag att maten skulle komma upp, men jag fortsatte tills jag var i mål. Stolt över mig själv! Har ju trots allt inte sprungit sen jag slutade med innebandyn i december 2010. Sen blev jag gravid och visst jag var väl med i skolan och sprang lite under våren förra året, men inte fullt ut.

Jag körde lite styrka när jag kom hem, sen tog jag och Travis en välförtjänt dusch ihop :) Han somnade med vällingflaskan i munnen 10 över 8. Jag ligger på soffan och just nu känns det skönt i kroppen. Imorgon däremot lär det vara värre. Ska upp och jobba vid 7 med. Nästa gång ska jag dra med mig Mattias på en joggingrunda också :)










Kommentarer
» E

Följer din blogg( kom in på den av en slump, som man alltid gör med bloggar) och måste dock säga att din Travis är ur söt! Jo jag har en fundering, hur länge fick ni försöka innan du blev gravid med Travis? blev du det direkt, alltså typ efter en månad? eller tog det några månader? - är själv i bebis planer och tycker det är en press, eftersom att längtan är så stor. Hoppas att mitt mirakel snart kommer! =)

Svar: Tack så mycket :) Ja Travis var planerad. Jag åt p-piller december ut sedan slutade jag med dom. Travis blev till i början av februari. Så jag hade en vanlig mens däremellan sen blev han till. Så det gick ganska så direkt. Trodde att det skulle ta mycket längre än så, för en del tar det ju lång tid för kroppen att ställa om sig efter preventivmedel. Skippa pressen, den kan vara boven i det hela. Det händer när du tänker på det som minst :) Lycka till och hoppas det blir en liten bebis framöver :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback