Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering dessa dagar, men ni har inte missat så mycket faktiskt. Jag jobbade i torsdag och likså i fredags på midsommarafton. När jag slutade för dagen umgicks jag med min familj och åt god mat. Igår var det dags för jobb igen. Jobbade 11,5 timmar, och idag var det på att 11,5 timmar igen.
 
Har kurerat mig på soffan sen kan jag kom ikväll, är helt slut. Inte så konstigt kanske. Har varit mycket folk och väldigt mycket att göra nu på midsommarhelgen. Jag har saknat Travis något otroligt. Jag är inte van att vara ifrån honom mer än ett par timmar och nu har jag knappt sett honom på hela helgen. Längtar tills imorgonbitti när jag får gå in på hans rum och hämta upp honom från sängen när han vaknar. Sen ska vi mysa heeeeeela dagen lång eftersom jag är ledig imorgon. Underbart! Ska ge honom miljoner pussar. Hörs imorgon!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback