Bvc besök

Godkväll!
 
Travis har precis somnat och jag har tagit mig en lång dusch och ätit lite tårta som blev över sen midsommar. Nu är det hur saftig och god som helst. Ångrar mig förresten får nog skriva mycket tårta eftersom jag åt 3 bitar haha. Men gott var det! Hade tänkt att träna ikväll, men vill inte ut och springa i den här lervällingen direkt.
 
Travis slog upp sina små blå vid 8 imorse. Men då gav jag honom nappen och så somnade vi om. Fick väcka honom tjugo i 10 för vi skulle till bvc. Nu väger han 7610 g och är 69 cm lång. Så han hade bara gått upp ca 400 g sen sist, men som sköterskan sa så är han mycket mer rörlig nu och gör av med mer energi. Det enda hon tyckte jag skulle ändra på var att jag skulle ge honom gröt på morgonen också istället för ersättning så han får gröt 2 gånger om dagen. Så det får vi väl börja med imorgon. Annars har jag passat på att städa massor här hemma medans Travis har sovit. Sen har vi myst och busat hela dagen. Har varit riktigt mysväder. Hoppas det vänder snart för det vore kul med lite sol så man kan vara ute.
 
 
 
Jag hoppas blogg.se fixar sin jädra app snart så man kan blogga från mobilen igen. Hinner inte sätta mig ner så ofta vid datorn, och oftast tar jag bilderna på iphonen ändå så det är smidigast att blogga från mobilen. Det är riktigt dåligt gjort av dom att bara dra in en ny plattform och sen bara skita i resten. Värst är väl att dom ignorerar att svara alla som undrar när appen kommer att fungera igen.
 






Kommentarer

Jag tycker som dig, bloggappen har varit till stor användning för mig med när jag haft tid att blogga. Hoppas den börjar funka snart. :(

Svar: Ja visst har den. Smidigt liksom. Hoppas verkligen det!
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback