Stå upp i spjälsängen

Igår när jag kom hem efter en lång arbetsdag (9.30-21.00) så trodde jag att Travis skulle sova och jag få sätta mig på soffan och bara ta det lugnt till Mattias kom hem. Men icke! När jag kom hem hade en viss liten busunge ställt sig upp själv i sängen och stod och blåste spott mellan spjälorna på sängen och helt enkelt vägrade sova. Gjorde lite mer välling och la honom ner och tillslut somnade han efter en stund. Men lägenheten såg ut som ett bombnedslag så jag kunde inte sätta mig ner och se allt detta så in med tvätt, plocka in disk, diska och städa upp allt. Då var väl klockan närmare halv elva och då var äntligen soffan och tvn min. Öppnade upp en ben&jerrys och tittade på teen mom. Mattias hade varit iväg på speedway så när han kom hem sen blev den sängen, skittrötta båda två.
 
Det var min sovmorgon imorse, Travis sov givetvis ända till halv 10 bara för det. Så då kändes de ganska onödigt att somna om. Låg kvar och drog mig ett bra tag iallafall. Nu har jag bytt sängkläder och slängt in tvätt i maskinen. Mattias drar till jobbet om en stund så får se vad jag och Travis hittar på på min lediga dag :)
 
 
 
Busungen!!
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback