Husägare

Hann inte med någon annan uppdatering igår än filmen på diggaren. Jag hade fullt upp med att ringa massa samtal. Telefonen gick varm i örat hehe. Men så väl värt det för idag blev det klart att vi är husägare från och med den 3 augusti. Så himla kul att det gick så fort så slipper man längta ihjäl sig :) Känns skönt att få sitt eget och verkligen känna att det man gör gör man för sig själv och inte till någon annan. Ser fram emot shopping på ikea och ullared framöver ;) En hel del som behöver inhandlas. Behöver eventuellt köpa en ny soffa för vår som vi har nu går troligtvis inte in. Det känns skittråkigt för vi köpte den i vintras, så den är inte gammal alls. Men det är sånt som märks, man får pröva sig fram lite när vi får tillträde till huset.
 
Satt hela förmiddagen med papper. Först hos mäklaren och sen hos banken. Tror jag skrev min namnteckning 20 gånger, så nu kan man det ordentligt hehe. Vi hämtade upp Mattias bror Andreas också som kom med tåget från Värmland innan. Så han fick också sitta med i mötena haha. Skitkul för honom :) Idag har jag jobbat 15-21 också. Kom hem för en stund sedan och dom sitter såklart och nördar tvspel, vad annars :)
 
 
 






Kommentarer
» Thina

Vad kul för er, grattis! Hoppas på att någon bild dyker upp snart :)

Svar: Tack så mycket :) Det tror jag absolut att det gör :)
Nathalie Larsson

» Ida S

Grattis till husköp. Kul!

Svar: Tack så mycket :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback