Energiska Travis

Har jobbat 8-13 idag, gick snabbt. Var väldigt trött när jag kom hem för jag hade svårt att somna igårkväll av någon anledning. Mattias åkte och jobbade när jag kom hem från jobbet, så honom såg jag inte mycket av idag. Travis vaknade straxt därefter och var givetvis helt energisk bara för att man själv är trött. Tänkte att jag skulle få sitta i solen några minuter med lilleman hade andra planer. Han fick plaska lite i poolen som ni kanske såg i filmklippet jag la upp förrut idag. Han älskar verkligen att bada. Blev skitsur när jag tog upp honom, men han började bli kall så det var bäst så han inte blir sjuk.
 
Annars tog jag och Michaela en promenad ikväll och köpte lite glass. Just nu är jag dödstrött och hungrig, men orkar inte göra något att äta. Som vanligt haha! Blir nog faktiskt sängen snart, ska upp och jobba vid 7 imon. Hade velat pussa på Mattias när han kommer hem vid 11, men orkar nog inte hålla mig vaken tills dess.
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback