Bildbomb från helgen

Ni glömmer väl inte att jag svarar på era kommentarer i kommentatorsfälten under där ni själva kommenterade? Bra bra :) Idag drog vi oss hemåt runt 10 tiden. VI stannade till i Karlstad och tog en liten shoppingrunda på köpcentret. Hittade lite smått och gott. Vi var hemma runt 5 tiden idag och det var riktigt skönt att komma hem som alltid när man varit borta.
 
Vi var duktiga och packade upp allt direkt, men samtidigt packade vi om också för imorgon ska vi dra till Öland i ett par dagar. Väderprognosen visar sol så det får man hoppas på. Vi drar med oss husvagnen och drar till Saxnäs imon eftermiddag. Ska bli mysigt med semester ihop bara vi 3. Sen kommer det vara full fart när vi kommer hem med packning, städning och flyttning. Så är glad att vi kommer bort ett par dagar innan stressen :)
 
 
Här kommer en bildbomb från lördags bravader :) Blev fina bilder på Travis och Alfons. Alfons mammas blogg kan ni kika in på här :)
 
 






Kommentarer

Hehe vad roligt följer båda era bloggar ;-)

Svar: Jaså vilken sammanträffande haha :D
Nathalie Larsson

Vad fina bilder du fick! Jag ska ta å fixa ett blogginlägg nu jag med.

Riktigt roligt att äntligen få träffas! Å de små sysslingarna va ju bara för söta ihop. "Jag vill ha din napp, du kan få min om jag får din"..

Kram på dig!

Svar: Ja visst blev dom :) Ja det var det verkligen. Så himla gulliga :) Nästa gång lär de bli vildare :D
Kramar!
Nathalie Larsson

Åhhh!!!!!
Fy faan så avundsjuk jag äääär! ni fattar inte!
så jäävla typiskt!
men men! det reder väl sig.
Snygg du va på bilden Teres, jätte söt bild :) kraaam <3


Kom ihåg






Trackback