No sleep

Blev inte mycket sömn inatt inte. Travis somnade inte förrens halv fyra. Gör så ont i hjärtat när han är så ledsen som han var inatt. Började vid elva och försökte natta honom, men han slumrade bara till och så fort man la ner honom vaknade han och blev ledsen igen. Vid 8 vaknade han igen och fick knappt någon luft så jag fick gå upp och gå runt med honom innan han kunde äta. Han fick lite koksalt och sen försökte jag med nässugen men det är svårt när han inte gillar det. Stackars lilla älsklingen. Hoppas verkligen det blir bättre! Det känns lite som man går i en dimma idag, men jag undrar vart man får all energi från ändå? Sen man blev förälder känns det som man har något inbyggt för att orka. Har redan hunnit med massa, och Travis vill vara i famnen hela tiden. Börjar bli tungt med 5 kilo där nu. Ikväll får jag en bärsele så ska testa att ha honom i den. Men allt för mitt lilla hjärta <3

En utslagen liten grabb!







Kommentarer

Lilla fisen ju :-) Valter väger nu 7,5. Väldigt tungt ska jag säga dig hehe

Haha ja de kan jag tänka mig :) han är nog rätt liten, men ändå så stor om man jämför med när han kom :)


Kom ihåg






Trackback