Always on my mind

Inledde dagen med att jag fick sovmorgon av Travis. Jag vaknade kvart i tio och då sov han fortfarande. Jag låg bara och väntade på att han skulle vakna vilket han gjorde straxt efter tio. Men vi låg kvar och myste lite till då. Han är en riktig liten mysgrabb den där killen. Självklart har han vaknat framåt morgonkvisten och ätit med, men somnat om. Vi försökte lägga honom ännu tidigare igårkväll mot vad vi brukar för han tar så lång tid på sig att somna. Straxt innan tio la vi honom, och runt kvart i elva somnade han i sin säng. Det är hur underbart som helst att man kan lägga ner honom där själv och sen somnar han. Det gick minsann inte förrut för då skulle han bara bli buren. Snutten och nappen gör susen :)

Michaela och jag var i Hultsfred en sväng förrut. Hon skulle till af och jag passade på att handla lite under tiden. Sen när jag kom hem blev det matlagning och så betalade jag lite räkningar. Alltid lika kul hehe. Sitter och pillar med lite bilder just nu. Är sugen på en ny design igen, så det ska det nog komma en framöver.



Idag har Travis haft en vääääldigt bra dag. Inget magknip och inga tjurigheter. Bara go och glad, så himla mysigt :)









Kommentarer

Hmmm undrar var Travis har köpt sin tröja???


Kom ihåg






Trackback