Magic number

Idag på förmiddagen har jag och Travis varit på informationsmöte inför babysimmet som börjar nästa vecka. Nu har man lite mer koll på det. Fikade lite och sen fick vi välja ut ett par badbyxor, Travis fick ett par lila :) Åkte förbi apoteket också och köpte vitaminer till mig. Tappar sjukt mycket hår just nu. Tvivlar på att vitaminerna kommer hjälpa eftersom det antagligen är amningen/graviditeten som gör att allt mitt hår faller av, men vitatminer är alltid bra så det är lika bra att stoppa i sig lite. Jag som redan har så tunt hår och nu kan man dra av tussar från håret. Fortsätter det såhär är jag snart hårlös. Snyggt va haha?

Snart åker Mattias till jobbet så då har jag och Travis en hel dag att fördriva. Undra vad vi ska hitta på då? Det återstår att se. Michaela brukar ju vara ett bra sällskap hehe. Smidigt när man nästan bort grannar. Vi kommer även få nya grannar i april i form av min syster och hennes pojkvän haha. Hela släktet bor snart här! Men nu vet man vad det flyttar in för folk och det känns bra.










Kommentarer

Uuuuuuu så kul vi kommer ha! ;)


Kom ihåg






Trackback