Used to love

Nu är vi precis hemkomna från öppna förskolan. Vi var nästan i tid idag iallafall, bara 5 minuter sena så det går framåt iallafall hehe. Idag var vi bara två stycken där, så det var väldigt lugnt. Travis sov ingenting där idag, så när jag la ner honom i vagnen och skulle gå hem somnade han innan jag ens hade hunnit ta på mig jackan och gått ut. Så han sussar fortfarande skönt i sin vagn. Kunde till och med lirka av honom overallen utan att han vaknade vilket brukar vara svårt annars.

Har även en god nyhet. Grannarna ska flytta!!!!!!!!!! Woho är hur glad som helst, nu slipper vi höra på deras gapande dag in och dag ut. Får hoppas att den eller de som flyttar in där är normalt folk som är trevliga och kan hälsa :)



Testade att sätta honom i barnstolen idag, så han var tvungen att överblicka allt uppifrån :)
Är dags att inhandla en sådan nu!





"Men mamma du och din dumma kamera"





"Jaja jag kan väl bjuda på ett liiiitet leende då"








Kommentarer

aww sötnosen! :D Liam är född 1/11/11, så en dag efter :)

Eller hur!!

Ingen annan ska ju sitta o bestämma hur vi ska sköta om pojken.



Alfons vaknar ju för mat och då när jag märker att det är bajs eller tung blöja pga kiss så byter jag. Han somnar alltid om inom 10min så han besväras ju inte direkt.



Så irriterande bara att vissa ska slänga ur sig det dom tänker, man behöver inte alltid säga allt man tänker =P

.....



Eran Tarvis är ju så gullig! Längtar tills våran kan hålla huvudet själv också :)

mysigt med öppna förskolan och vad söt han är!



svar; ja det var ju synd. men skönt att hans kropp klarade av febern så bra i alla fall :)

SV; hihi ja detsamma, har också börjat följa din blogg! Så mysig att läsa tycker jag :)

Nej som sagt, det är så dålig stil när andra lägger sig i HUR man sköter sitt barn. det är OK när barnet far illa, men om det inte gör det så tar de hus i helve.. på mig. =)



Ah det kommer nog snart. han kan sitta uppe med huvet i minst 1min när han väl tränar nacken. Lite vinglig när han väl blir trött och det är ju så sött.

Ska köpa en sån där hoppegunga som man har i dörröppningarna så fort hans nacke är stabil :)

Om det var du Nattis som skrev om "fästa blicken sådär gulligt" (det stog anonymt nämligen)

Så är svaret ja! :D han är så söt, han tittar genast på en om man kommer fram o pratar med honom, oså stirrar han på samma punkt i mina ögon o så säger jag nått, så börjar han skratta o le =)

Ingen fara =) antog att de va du eftersom du var den ända jag hade pratat hoppgunga med =)



Ja du, de säger att han påminner mest om mig som liten. Han har min haka, fredriks händer, mina fötter.. Än sålänge min hårfärg.



Men de lär ju ändras med tiden hela utseendet. =)



Travis liknar ju Mattis som ung i mitt tycke, men jag har inte sett dina bebisbilder eller så heller. Vad säger folk hos er?


Kom ihåg






Trackback