Try to fix you

God kväll!

Idag har det varit full rulle. I förmiddags var jag och Travis på babycafé i Mörlunda. Det var himla trevligt. Därifrån åkte vi hem till mamma och syster. Vi kollade på en film och så busade de såklart med Travis. Fick ett meddelande att leveransen på Travis jumpsuit hade kommit, så jag åkte och hämtade ut den innan jag åkte hem. Den var ganska stor, men one piece ska vara stort också. Den växer han i snart :)

Väl hemma lagade jag lite mat. Idag fick det gå lite snabbt så det blev korvgryta och makaroner, men det är gott det med ibland. När allt var undanplockat och diskat så ställde jag mig och slängde ihop lite fika till föräldrargruppen imorgon. Det är min tur så bäst att man har med sig något då hehe. Jag har funderat på vad jag ska göra, tillslut bestämde jag mig för cheesecake. Det är smidigt och alltid gott, så det bjuds det på imorgon.


Nu ska jag göra mig redo för träning, amma lillfisen och sen åka och köra järnet på powermixen. 





Han är så rolig nu för tiden, så fort man lägger ner honom försöker han sätta sig upp själv. Men det går inte så bra än, men han ger inte upp haha. Riktigt starka magmuskler har han. Om man håller i hans händer sätter han sig upp själv jättelätt.







Kommentarer
» Karol

Ja visst är det mysigt. Fabian var sjuk idag så vi fick stanna hemma, men annars brukar vi åka.

sv nathalie: okej, tack för svar :)

Ja det va det faktiskt :) men då ses vi där nästa onsdag då kanske :)


Kom ihåg






Trackback