Rocking around






Nu har vi precis ätit lite tacos. Alltid gott och nu var det ett tag sen. Skulle poängtera att Mattias har gjort tacosen idag. Det var visst viktigt hehe. När vi två äter brukar vi inte ha så mycket i som ni ser. Vi har bara lök, gurka och majs. Sen brukar jag ha en egen liten skål med banan också. Jag gillar egentligen att ha allt i typ paprika, tomater och äpple också. Men det känns ganska onödigt att skära upp när det bara är jag som äter det. Vi har varsin sås skål också. Mattias har en med creme fraich, ketchup och tacokrydda. Och jag håller mig till min guacamole. Så himla gott!



Ska se om det är något att ha på tvn nu eftersom både Mattias och Travis har somnat på soffan :)






Kommentarer

banan i?? det har jag aldrig hört innan. Och äpple? hmmm ja alla har vi ju olika i tacos.


Kom ihåg






Trackback