Mystery

God morgon på er!
Själv har jag varit vaken sen klockan 7 imorse. Då vaknade Travis och åt. När han somnade om igen tänkte jag blunda en stund till, hann precis somna till då grannen drog igång med den där jäääävla maskinen igen. Likaså igårmorse! Samtal till hyresvärden väntar de första imorgonbitti. Nu är jag riktigt trött på att vakna såhär!

Förresten vad tyckte ni om melodifestivalen igår? Det är en salig blandning iår kan man lugnt påstå. Jag är glad för att dead by april gick vidare iallafall. Riktigt bra låt de hade! Tyckte även att Loreens låt var bra. Sen undrar man till exempel vad afrodite gör i melodifestivalen igen?! Tycker verkligen de har gjort sitt för länge sen. Men på tal om dead by april. Hur sjukt snyggt är det inte med deras tatueringar då?! Om jag hade den stilen skulle jag lätt göra en sleeve på armen, iallafall på halva. Är sugen på tatuering nummer fyra för mig, det får nog bli snart.






bild lånad från google






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback