Leave out all the rest

God kväll!
 
Jag hade tänkt att åka på babycafeét idag, men Mattias erbjöd mig sovmorgon imorse. Och vem tackar nej till sovmorgon? Inte jag iallafall så jag somnade om till klockan elva, hur skönt som helst. Travis blev jätteglad när jag kom upp, så vi busade i soffan, och sen somnade han. Han är en riktig mammagris min lilla kille.

Framåt eftermiddagen åkte vi till mamma en sväng. Blev bjuden på mat där. Smidigt för då slapp jag göra mat till mig bara, det är så tråkigt att laga mat till sig själv. Åkte hem och bytte om till träning, sen åkte jag bort till gympasalen och körde lite powermix. Det känns att magmusklerna inte är helt 100 än alltså haha. I vissa övningar sviker dom en, men jag gör mitt bästa för att träna upp dom igen. De har inte läkt helt än, och det syns speciellt på kvällarna då jag nästan får en liten gravidmage igen, den står liksom ut som ett upp och nedvänt "v". Så man får ta det lite lugnt i övningarna så inte magmusklerna läker ihop fel. Vill helst inte ha en putmage resten av livet :)

Sonen har badat, ätit och somnat gott i sin säng nu. Så jag har lite egentid och då hamnar jag oftast framför datan hehe. Inväntar Mattias från jobbet, sen har vi en långhelg framför oss tillsammans. Myyys :)




Haha kan inte sluta le åt denna bild. En gammal sådan på Travis surmin!!
Såhär ser han ut när han tycker synd om sig själv haha. Lilla hjärtat :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback