How to walk

Vad tyckte ni som såg om big brother igår förresten? Nu är man fast i det som jag visste redan innan hehe. Det stora samtalsämnet överallt igår var om hon som var gravid och gick in i huset. Min personliga åsikt är att fine om hon vill gå in i huset gravid. Det är väl inget konstigt med det egentligen. Inte för att jag kände för att sitta på fester och umgås med massa folk när jag var höggravid, men det är ju hennes eget val. Det jag inte tycker är okej är om hon nu skulle föda barnet där inne eller ha barnet där inne överhuvudtaget. Det vore riktigt sjukt! Jag menar barnet är en egen individ och den kan inte själv säga vart han/hon vill födas. När barnet blir äldre kanske den inte alls tycker det är så kul att vara född i tv och bli ihågkommen som bebisen som föddes i bbhuset.

Det är heller ingen bra miljö för ett spädbarn att vistas i. Det kommer vara liv och fulla människor kring barnet, och barn känner av mer än vad man tror. En nyfödd behöver lugn & ro och trygghet runt sig. Det lär det inte få i bbhuset direkt. Så jag hoppas verkligen inte att hon kommer stanna kvar där inne med barnet. Det visar isåfall på stora brister i hennes omdöme tycker jag.










Kommentarer

Nästa program lugnar ;)


Kom ihåg






Trackback