Gonna love you

Nu är vi hemma från badet. Det var uppskattat av lilleman. Han tyckte det var skönt att guppa runt lite i vattnen och det var kul att kika på allt runt omkring. Så babysimmet kommer han absolut att gilla. Så länge han är i mammas eller pappas famn går allt bra. Käkade på sibylla innan vi åkte hem också, det satt fint med en kebabtallrik efter badet :)



Mina fina <3








Travis träffade på en kompis i vattnet också :) Det är så roligt när bebisar ser varandra. Först kollar dom som bara den på varann och sen helt plöstligt är det helt ointressant haha. Undra vad de tänker egentligen.






Kommentarer

ÅÅÅ! vad myyysigt! jag vill oxå babysimma :D

Så himlans mysiga foton! Att bada tillsammans, de är verkligen något speciellt :) <3 Fina bilder verkligen!



Sv: Åh, va fin kommentar du lämnade.. Tack så jätte mycket, känns som varenda kommentar utav detta slag är som en STOR pepp!! :) Snart kommer lillasyster, mamma måste vänta ut. Men hon får sluta bråka & göra mig orolig. De här med den stora blödningen är nog bland de värsta jag någonsin upplevt! Huja.



Massa Kramar, hoppas ni får en fin helg <3

» Karol

Härligt att Travis gillade badet. Ja de blir glada på ett särskilt sätt när de små ser varandra, kanske tänker "wow en till som jag" För annars träffar de ju nästan bara de som är större.


Kom ihåg






Trackback