Do as you want

Blev inte mycket sömn inatt inte. Det har jag väl delvis mig själv att skylla. Kusinen kom förbi igårkväll så det blev halo spelande väldigt länge. Jag gav upp vid halv två och gick och la mig. De fortsatte till tre, och då hade fortfarande inte jag somnat. Somnade staxt därefter när Mattias kom och la sig, sen vaknade Travis vid fyra och åt. Sen vaknade han vid sex och åt igen. Hann precis somna om efter det då jag vaknade igen vid sju av att han låg och pratade i sin säng. Försökte få honom att somna om i en timme innan jag lyckades. Då la jag mig igen, och hann precis somna till då jag hörde honom ligga och prata igen. Kollade på klockan och såg att den bara var halv nio. Vad blir det i sömn? Knappt fyra timmar. Hua, trött idag ja!

Nu ska vi iallafall snart iväg och kolla när Mattias spelar innebandy i Hultsfred. Sen får vi se vad som händer resten av dagen/kvällen :)






Min lilla busunge <3






Kommentarer

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Hur fungerar den där bumbon?

Jag e sugen på en, men är den värd priset osv?

Blev inte mycket sömn inatt inte. Det har jag väl delvis mig själv att skylla. Kusinen kom förbi igårkväll så det blev halo spelande väldigt länge http://www.tissotwatchsale.org/tissot-prs-516-mens-watch-t0444302103100-outlet-p-711.html

http://www.tissotwatchsale.org/lady-heart-womens-mother-of-pearl-automatic-classic-dress-watch-t0502071611602-sale-p-353.html

http://www.tissotwatchsale.org/txl-ladies-black-trend-watch-t0613101605100-outlet-p-315.html

Så söt :)


Kom ihåg






Trackback