Beautiful life

Har som sagt varit i Kalmar idag och hälsat på en vän som jag gick tillsammans med när jag läste idrotten där. Vi har käkat middag, gått på stan, fikat och pratar massor. Det var riktigt trevligt. Kul att komma ut lite. Travis sov hela vägen dit så det var skönt. Dock var han lite tjurig där överlag, nu tycker jag förkyldningen kan försvinna så vi kan få tillbaka vår goa lilla pojk istället. Innan det var dags att åka hem blev det ett besök hos studievägledaren för info om kommande studier, men jag blev inte klokare så jag får återkomma om någon månad.

Hämtade upp Jennifer på hennes skola efter det och så åkte vi hemåt. Travisen sov hela vägen hem också. Idag har det blivit mycket sömn för honom, vilket är bra eftersom han har blivit så störd i sin sömn nu om nätterna. Hoppas han får sova bättre inatt. Blev powermix när jag kom hem, och nu sitter jag i soffan nyduschad och glor på bb med älsklingen. Långhelg tillsammans väntar, love it :)




Travis fick en mugg, dregglisar och sen köpte jag solskydd till bilen. Han fick även en jättefin bok av Sandra. Så himla snällt :) Det dricks för fullt ur muggen redan. Snabblärd grabb hehe!










Kommentarer

Underbar blogg! :)



Vad tycker du om dagens outfit? ( svara gärna i rätt inlägg). Kram

GUUD vad söta dom sista va :D


Kom ihåg






Trackback