Tredje advent

Somnade straxt efter jag skrev inlägget igår. Så jäkla trött haha! Fick såklart gå och lägga mig själv, för Mattias ville inte sova så tidigt. Nu har vi inte lagt oss ihop på två dagar, känns konstigt. Jag är typ världens tönt som inte kan sova utan honom. Känner en viss trygghet när jag vet att han ligger där bredvid. Sover tusen gånger skönare också men Mattias bredvid mig :)

Travis sov iaf till kvart över åtta, skönt det. Han är lite orolig och gnällig än. Tror det är tänder faktiskt. Han håller på att få upp ännu fler längst bak i munnen. Så hans humör och blöjor just nu är ingen barnlek ;) Vi gick iaf upp tillsammans runt halv 9 tiden. Hans morfar kom och lekte med honom en stund. Sen åkte jag till Hfred för att planera kommande julfest nästa helg :) Fick även en massage efter det, väldigt skönt. Ikväll har vi myst framför tvn med glögg, lussebullar och pepparkakor :) Imorgon är jag ledig och ska ha sovmorgon, wiho :)


Morgonfrilla à la Travis :)








Kommentarer

hej va tuff redan på morgonen kram


Kom ihåg






Trackback