Nu är det över

Har så ont i ansiktet haha. Fick typ 15 sprutor, så inte konstigt kanske. Är helt omplåstrad och ska vara det tills imon. Då får jag iallafall ta bort de stora tussarna och bara ha tejpen kvar. Den ska jag ha en vecka tills jag plockar stygnen nästa fredag :) Sen ska jag försöka att tejpa en liten remsa de närmsta månaderna för att ärren ska läka så bra som möjligt. Och det vill man ju gärna eftersom det handlar om ansiktet. Åh jag hoppas verkligen det blir bra. En mysig klinik var det iallafall och personalen var väldigt trevliga!

Vi stannade till i Kalmar en sväng på hemvägen. Köpte oss en ny dammsugare, en Electrolux ultra silencer med extra långt skaft och sladd. Fy fasiken så underbart! Vi har bara haft en liten innan som vi fick av Mattias farmor som inflyttningspresent då vi flyttade in i lägenheten. Och den var kanonbra där, men här i huset får man flytta sladden typ 5 gånger. Sen har Mattias förstört den med slipdamm och sånt så den sög knappt längre. Men nu så, tyst och skönt gick den nya också :) Orkade inte stanna så mycket längre, fick med mig ett par jeans hem också. Folk glor ju så jäädra mycket haha, så orkade inte med att.

Nu blir det tvhäng resten av kvällen :) Snygg tjej ju haha!








Kommentarer

Oj vad har du gjort?

Har du tagit bort leverfläckar? Vad kostade de? Betala du de själv? :)

hej hoppas allt blir bra så du själv känner de ...hej ha de bra ......kramar till er,,,,


Kom ihåg






Trackback