Dags för lite jullov

Idag har jag varit sista dagen på ett tag i skolan, för nu tar jag jullov. Väntar på svar från grammatiktentan bara innan jag kan slappa av helt i huvudet. Vet att jag förmodligen inte kommer klara den, men man lever alltid på hoppet in i det sista. Resultatet kommer upp imorgon! Så den som lever får se. Vore vääääldigt skönt att slippa göra om den.
 
Travis börjar bli sig själv igen tror jag. Han hade varit gnällig hela förmiddagen, men när jag kom hem vaknade han precis från sin sovstund och då verkade han piggare. Dessa tänder vad de kan ställa till det! Vi har iallafall lekt hela kvällen han och jag, och då var han glad. Mattias har slipat det sista i hallen idag så tapeterna kan komma på plats. Travis är så söt när vi kollar på julkalendern, han älskar introt så han sitter och hoppar och studsar här i soffan. Ska bli underbart att få vara "närvarande" i nästan 2 hela veckor nu. De flesta av dom dagarna ska spenderas med att bara umgås med lilla skitungen. Det nya är att kasta saker i toaletten, mindre kul! Sen skäller han precis som om det vore vårat fel att det ligger någon i toalettstolen, haha alltså herregud den där lilla herrn vetni. Han vet vad han vill minsann, och är det något som inte är rätt då får man höra det. 
 
 
Såhär låg Travis en bra stund på mig förrut. Kom fram, drog upp tröjan och la sig på min mage. Han kan mysa om han vill ibland faktiskt ;) Har kört ett träningspass ikväll med. Ska köra ett varje dag nu fram till lördag. Man får passa på medans man är ledig :)
 






Kommentarer

hehe ja ibland är man lite dålig på att kommenrera i andras bloggar :) men roligt att du kikade in hos mig också! Stackars liten, tänderna är inte roligt :/


Kom ihåg






Trackback